3.07.2008

Bir çocukluk hatırası : Makinenin kaçışı

Hiç unutmam, bir komşumuz yazlıklarında geçirdiği dönem boyunca eski çamaşır makinesini kullanıyordu. Her sene bu makine biraz daha eskiyor ama sadece yılda 2-3 ay kullanıldığı için bir türlü makineyi elden çıkarmıyorlardı.

Annemlerin her ziyaretlerinde çamaşır makinesi hakkında yaptıkları komik ve serzeniş içeren sohpetlerini hatırlıyorum.
"- Müşerref hanım sizin çamaşır makinesi bir gün kendini emekli edecek. " diyordu annem. Müşerref hanım da sürekli;
"- Amaaan ne yapayım taka bir makine ama bizi idare ediyor " diye konuşuyordu.

Bu durumda tamamen normal sayılacak bu sohpetler ertesi gün aldığımız haberle komik bir hal aldı.
Zira komşumuz telefonda bizden evlerine gelip evlerinin kapılarını açmamıza yardım etmemizi istiyordu.

Bir kaç dakika sonra konu aydınlandı. Müstakil 2 katlı bir evde oturan komşumuzun çamaşır makinesi sıkma programı sırasındaki titreşimle yürümüş ve üst kattaki banyodan dışarı çıkıp merdivenlerden yuvarlnmış ve evin ana kapısını sıkıştırak kapamıştı.

Anlıyacağınız çamaşır makinesi çok ciddi bir kaçış eyleminde bulunmuş ama ana kapının içeri açıldığını tahmin edememişti.

Biz iterek ana kapıyı açmalarına yardımcı olduk. Komşularımızın durumu iyiydi ama aynı şeyi çamaşır makinesi için söyliyemem.

Sonuçta yeni bir çamaşır makinesi alan komşularımız eski makinelerinin onları nasıl terk ettiğini asla unutmadılar . Ben de ne zaman en ufak bir sorun yaşasam çamaşır makinnelerime hep teknik servis çağırdım....hep bu hikaye aklıma gelir ve beni o şekilde terk edeceklerinden korkarım.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

bence çok güzel olmuş ben ödevimi yaptım ama icat eden yok onuda yazın gari:::

Adsız dedi ki...

sen kimsin ya egelimisin sen çocuğum

Adsız dedi ki...

he egeliyim gari derdi seni mi gerdi ben egeliyim gariiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

sana birşey diyen yok zaten canım :))))

Adsız dedi ki...

tamam diyemezsinde zaten by :)

funikuler dedi ki...

Ayse teyzecim ellerine saglik ;)
Bu blog cok zevkli ;)
Camasir makinasi ureten bir firmada calisiyorum ve blogunuz cok hosuma gidiyor...


Yazilarinizin devamini diliyorum...